Pengikut .

Sunday, October 21, 2012

Sharifah Iris Khalisah

 Hey dah baca post ? haaaa ni khas untuk awak jee ni . Walaupun saya baca blog awak yang takde post pasal saya T.T tak sedih pun . Lets Unreveal , okay semalam (sabtu) dia pergi balik kampong . Katanya jumpa abang , cakap pasal kahwin . wuuuuuuuu now thing just got interesting.

 Hari sabtu tu jugak aku topup! disebabkan dekat facebook dia tak online disebabkan ketiadaan internet yang seakan akan sangat penting bagi semua kaki online facebook . Aku pun ber'sms' je lah untuk 'chat' . Oh I dont say ? Zzz

 Haaaaa sebernanya tak banyak bende aku ni cakap kat sini . 

 Harapan - http://www.youtube.com/watch?v=w9CI46LDecs haaaaaaa comel kan ? kalah Iris x) haha memain jeh . Iris lagi comel lahh , bila dia muka tembam dia tuu :I hoho . Aku nak dia buat macam ni sebernanyaa . hewhew

 p/s - Iloveyou Iris <3
Suka ? Like jer

No comments:

Post a Comment