Pengikut .

Monday, September 24, 2012

Setelah Lama Tak Update Blog

 Setelah lama gua tak Update blog gua , dengan segala kebosanan kebosanan yang telah hinggap di diri gua , gua pun mendapat satu Idea . Idea untuk megemaskini blog gua ..

 Aku dah form 2 sekarang almost form 3 . And hey , jangan baca post aku yang dah lama tuh , aku post masa aku belum matang tuh ! hahaha xD just kidding .

 And hey , im single . Damn , love suck . Nak luahkan perasaan ? and not a single person has been reading this for todayy :foreveralone: . And and and dudeee weywey nothing . 

 As you all well know , im a 9gagger noww , so here the link 9gag.com . Join mee , its gonna be LEGENDARY ! wait for it... DARYY ! damn , im the worst Barney wingman ever -_-

 And so are , hyehye crushh . Banyak kesah dah jadi lepas 1tahun aku takde depan blog aku ni . Hewhew malas aku nak cerita . Korang semua nanti bukan nye nak baca pun -_-

 Apa apa pun korang korang follower semua . Gua meraban apa memalam nih ? daaaaddaaadadadadaa 

 Siapa suka anime ? well , me me me me ! forever alone :< and so btw , aku suka tengok cerita Fairy tail dengan One piece x) . korang ?

 And thats all for todayy :3
Suka ? Like jer

No comments:

Post a Comment