Pengikut .

Friday, October 26, 2012

Selamat Hari Raya Aidil Adha

 "Syafiq ! bangun ! apehal kau ni liat sangat hah nak bangun pepagi ?! orang nak pergi sembahyang raya ni ! BANGUN !!" bebelan ayah aku di pagi hari pada pukul 6 30 pagi . Aku bangun dengan muka baru bangun tido , rambut kusut masai macam Zombie pun ada .

 So then , aku pun mandi , okay air sejuk gila . Habis mandi jeh , badan menggigil beb , bayangkan betapa sejuk nye air tu . Then , berus gigi apa semua macam biasa lah , takkan nak kene bagitahu jugak .

 Dalam pukul 6 40 macam tu , call Si Dia :3 . Maintain suara , prepare ayat , baru call , dup dap dup dap tet dia angkat . Suruh dia bangun jeh sebernanya ~ haha :p well , perkara biasa .

 Selepas itu , cehceh macam buat karangan Bm lah pulak , nak selepas itu lah , seterusnya lah , antaranya lah -,- pfft im getting off topic here . And so , aku turun bawah , AND SUPRISE ! aku orang pertama yang dah siap siap nak pergi solat , ayah aku mandi pun belum =_= aku nak jeh memekak pagi tuh , tapi apakan daya , aku mengantuk otak pun tengah loading lagi .

 Pergi masjid , lepas solat duduk kat belakang . Damn , i wanna sleep T.T time tu penat , entah ape bende entah yang penat sangat . Imam tengah khutbah aku tido , nasib baik tak tido lelama . Peh kalau tak , habis aku . 

 Balik rumah , oh heaven gila nampak katil , ape lagi serbu ah ! Well , daripada pukul 9 aku tido , pukul 2 baru bangun =_= 

p/s : aku nak sambung tido sebernanya , tapi taknak wasting my time lah katanya . Hihu
Suka ? Like jer

No comments:

Post a Comment